Vad gör ni när ni sitter på toa?

Brukar ni också passa på att göra andra saker samtidigt som ni sitter på toa? Och då menar jag inte läsa tidningen. Alldeles nyss öppnade jag posten inne på toan. Annars brukar jag borsta tänderna, tandtråda eller sms:a. Kanske borde börja med detta på jobbet också med tanke på mitt förra inlägg :o).

Idag är jag förvånanvärts pigg efter att ha jobbat åtta dagar på raken. I fredags var det ju första maj, vilket innebar en röd och ledig dag för många. Jo visst var jag ledig från mitt riktiga jobb, men snäll som jag är hade jag lovat att jobba hemma på fiket fredag, lördag, söndag eftersom det var Rättviks marknad i helgen. Så jobbat är vad jag gjort hela helgen. Jag är inte van vid ett sådant där fysiskt jobb, där man springer omkring och servar människor, längre så jag känner mig lite mörbultad. Känns bra med lite extra pengar i alla fall!

Kommentarer
Postat av: sanna

Morning morning!!! Tjuvläser lite bloggar så här på morgonkvisten, min handledare har ännu inte kommit.

puss!

Postat av: kattisen

HA! Jag brukar också öppna posten!



Och sms:a.



Och borsta tänderna.



Men tandtrådar gör jag inte...



Och så funderar jag vilka smycken jag ska ta på mig.

2009-05-09 @ 22:09:22
URL: http://knatzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback