Utvecklingssamtal

Som ni märker så bloggar jag allt mer sällan nuförtiden. Beror förmodligen på att jobbar med jobbets webb dagligen. Nu har jag äntligen fått upp Djurskyddets nya hemsida publikt. Så ta er en titt vettja! Jag har alltså jobbat med att flytta över all information från vår gamla webb och sett till att det ska bli så tydligt som möjligt.

Idag hade jag mitt första utvecklingssamtal.
Alla andra hade lönesamtal, men eftersom jag fortfarande går på en provanställning dröjer det lite tills jag får löneförhandla. Chefen avslöjade ändå att jag kommer få en liten höjning när jag blir fast anställd (om ca 2,5 månader). Känns ju inte helt fel! Chefen är nöjd med mig och både hon och jag kom fram till att det känns som att jag har jobbat där mycket längre än endast 3,5 månader. Ja det är ju faktiskt inte så länge, men jag känner mig redan hemma och så här i efterhand är jag glad att jag inte fick jobbet på Oriflame som jag då blev så besviken över att jag inte fick. Oriflame-jobbet hade förmodligen blivit ganska monotont i längden då det bara handlade om att få in text i kataloger, medan det här jobbet verkligen är varierande och ingen dag är särskilt lik den andra. Jag gillar mitt jobb helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: sanna

Låter bra....att du gillar ditt jobb alltså! Nice med lite höjning oxå!! PÖSS!

Postat av: Ida

2009-05-14 @ 19:16:04
URL: http://trudie.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!



Fin hemsidan var!! :)

Hoppas du flyttar till Sthlm snart, vore riktigt kul.



puss å kram

2009-05-14 @ 19:17:30
URL: http://trudie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback