Från ett hotellrum i Sollentuna

Jag befinner mig på ett hotellrum på Scandic i Sollentuna. Har ett enkelrum, men trots detta är sängen lika bred som en dubbelsäng! För er som undrar vad jag gör ensam på ett hotellrum så är det alltså inte så att jag ligger och väntar på någon hemlig älskare, nej vi har årsstämma med jobbet. Dagen har bestått av invigningstal av Lili och Sussie, mötesförhandlingar (vilket för min del innebar att sitta och lyssna och agera powerpointassistent) lunch och mingel, mer möte, fika och mingel, mer möte, middag och slutligen eurovision-finalen på storbildsteve. Är ganska trött efter att ha träffat så många nya människor. Tillslut vet man inte vilka man har pratat med och vem som har berättat vad osv. Kände att det var dags att sova om jag ska orka med morgondagen också. Frukost halv åtta som gäller. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sanna

Uppdatering! JIPPI!!! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback