Valpsjuk

Idag har jag varit på möte på Kattstallet. Mötet gick bra men det bästa var de sjukt söta french bulldog-valparna! Hur kan man överge något så sött? Mötet handlade om en "ID-märk din katt-kampanj" som Djurskyddet och flera andra föreningar ska vara med på. Det blir två annonser i Metro och en kampanjsajt. Jag är med i gruppen som ska ta fram annonsen och sajten - en kul uppgift!



Helgen spenderades hemma i Dalarna. Jag och Älsklingen var medbjudna på Fricks personalfest, vilket innebar middag och uppträdande av Scotts (ja, dansbandet). Några ur personalen har varit som tokiga i den där blonda sångaren sen han blev känd genom Dansbandkampen, så det blev mycket dregel (stavas det så?) framför scenen när de spelade. Frågan är vad som är så speciellt med detta band egentligen? Det är ju som vilket after ski-band som helst, där låtar så som "jag vill vara din margareta" blandas med hårdrock. Var kul att vara hemma en sväng i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halllååååå orättviiiiiiiiist! Du vet ju att frallan e min FAVORITHUND!!!!

2009-03-30 @ 21:04:01
Postat av: sanna

Varför va hundarna på katthemmet?? De är väl ett hem för katter? Du skulle ha snott med en!;) PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback