Frisk men bubblig

Efter två dagar hemma i soffan, drabbad av någon slags snabbversion av kräksjukan, var jag i dag tillbaka på jobbet. Är fortfarande lite bubblig i magen. Min chef säger att det hjälper att äta semlor så i dag blev det helt enkelt semmelfika på eftermiddan. Min andra semla för i år och det får räcka. Den där gräddbullen är ju inte en av mina favoriter i egentligen. I morn är det alltså redan fredag. I helgen ska jag nog bara ta det lugnt och ladda inför nästa helg då jag och Ida ska ha vår 25-års fest. Ska planera lite med Ida i morn efter jobbet. Hur många blir det nu som kommer? (nästan alla inbjudna tror jag!), vad ska vi bjuda på och vad ska inhandlas?

Förresten, nu är min snowboardutrustning komplett!
Hoppas bara att jag inte glömt hur man åker. Idre, veckan efter påsk, here I come!


Kommentarer
Postat av: sanna

Kollade lite mer på ryanair igår. 98 spänn tur och retur om man checkar in omline och bara åker med handbagage. Verkar ganska smidigt å checka in online, man skriver ut sitt boarding kort liksom. verkar väldigt billigt i polen å skulle va kul å åka dit, men fanns inte så mycket avgångar över helger....Om man inte är jättekräsen när det gäller hotell kan man bo 3 nätter för typ 1500 tillsammans om jag fattar rätt...Vill man köpa sprit kan man ju välja att checka in en väska tillsammans liksom. Jag är faktiskt lite sugen....Men om polen är med i Eu får man väl egentligen inte köpa så mycket liksom...PUSS

Postat av: sanna

Japp det ska det, superskoj!Försökte hitta lite mer info om hotellet. Står att fyrabäddsrummet är deras finaste rum!!! Som jag fattar det ingår lakan å så, men handduk tar man med själv eller så kan man hyra. Tjing tjong!

2009-03-15 @ 21:30:34
URL: http://susenlusen.devote.se
Postat av: Limpan

Åh, jag vill också ha en sån fin bräda! Men åker man tre dagar om året är det kanske inte värt det. Vad är det för märke?

2009-03-17 @ 11:14:45
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback