Det är bra med en hemmafru!

I dag när jag kom hem stod min hemmafru och rörde i en konstig gråvit smet. Jag hoppade in i duschen och funderade på vad detta skulle resultera i för maträtt. När jag kom ut visade det sig att det var potatisplättar med stekt bacon och lingonsylt som stod på menyn. Det var inte igår! Det var mumsigt och jag åt nog lite för mycket för nu har jag ont i magen. Jag har även fått min cykel fixad i dag, som jag lyckades få punka på i förrgår. Han är bra min hemmafru!

I morgon ska först jobba (så klart) och sen ska jag hänga med Syster och Ida! Hoppas att jag inte är allt för trött, vilket jag brukar vara på fredagar. Vi ska dricka vin och sen får vi se vad som händer!


Kommentarer
Postat av: sanna

om du blir trött ska jag se till att du blir pigg igen!!! Måste ge lite beröm till din hemmafru där, potatisplättar är inte varje dag man får serverat.



Hörs senare idag! Tjing tjong!

Postat av: sanna

Tack för tipset! Nu är det fixat. Japp ses ikväll, funderar på å slå dig en plingeling snart! PUSS

2009-03-06 @ 14:52:43
URL: http://susenlusen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback