Tristess

Väntar fortfarande att jag ska få information om arbetsprovet, men inget händer. Tittade precis på det sista avsnittet jag har av Gossip Girl så vad ska jag nu göra? Har redan kollat jobbutbudet, behövs inte direkt tvättas, skulle kunna dammsuga eftersom det ligger en hög med chipssmulor under bordet... Skulle vilja måla med mina nya akrylfärger som jag fick av Olof i julklapp men jag behöver en pensel och då måste jag gå ner till stan. Jag försöker att inte vistas på stan allt för ofta eftersom det innebär att jag på något nästan omedvetet sätt gör av med pengar på något som jag egentligen inte behöver. Tror jag ska ta en promenad ner till hamnen så att jag kommer ut i alla fall.

Jag vill ha mer!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja det var nåt konstigt när jag postade det också.. hmm.. Anyway.. ska vi ta med tältsängen eller hur hade ni det med sovplats? :)

2009-01-14 @ 17:26:04
Postat av: Minja

Ja det var nåt konstigt när jag postade det också.. hmm.. Anyway.. ska vi ta med tältsängen eller hur hade ni det med sovplats? :)

Postat av: Minja

Som du ser, knasigt här på blogg.se

2009-01-14 @ 17:26:46
URL: http://hardnoclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback