Ett trevligt gäng

Det var mycket trevligt på mitt nya jobb i dag. Det var inte alls så nervöst som jag hade inbillat mig. Styrelseordförande verkar vara en trevlig man och likaså resten av de blivande arbetskamraterna. Fick även träffa två små charmtroll, en Jack Russel och en Staffordshire Bullterier! De kommer också att bli mina arbetskamrater kan man säga och det är ju inte helt fel att få kela med två små söta hundar på arbetstid. Nu är mitt anställningsavtal påskrivet, på fredag ska jag träffa hela styrelsen och på måndag börjar jag på riktigt. Passade även på att hälsa på syster en sväng innan jag åkte hem! Nu ska jag nog koppla av med en film i min ensamhet. Olof har dragit till Lofsdalen så jag har hans nya tv för mig själv. Jag låtsas att den är min också trots att jag inte har varit med och betalat. Han tyckte inte att min klumpiga icke widescreen-tv dög längre så nu har vi en platt och fin. Jag får väl erkänna att titta-på-tv-upplevelsen höjs eftersom den här tv:n är större och har bättre bild.


Nya tv:n i bakrunden. Även jag har förnyat mig med lite nya slingor i håret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback