Gick upp i tid!

Det här har jag ägnat förmiddagen åt: Gick upp i tid och tog en skön promenix och efter det gjorde jag ett desperat försök till att träna lite styrka i form av armhävningar och sit-ups. Ojojajaj, hade glömt bort hur längesen det var jag gjorde dessa övningar och hur jobbigt det är när man inte har gjort det på så vääääldigt läääänge. Sen in i duschen, sen brakfrukost med gröt, macka och te, sen leta efter jobb (sökte ett!) och nu ska jag ringa några samtal och sen ska jag städa och ta bort den lilla julstämningen jag faktiskt lyckades skapa här inne. Vad som händer i eftermiddag vet jag inte. Det är ju fredag, men tyvärr mister den dagen sin sköna känsla när man inte har något arbete att gå till. Älsklingen säger att jag ska sluta oroa mig och jag snart kommer att få ett jobb. Jag önskar ibland att jag vore lite mer som honom, lite mer av en "det-ordnar-sig-människa".


Varför är detta så jobbigt?

Kommentarer
Postat av: sanna

Armhävningar är inte min favorit heller. Känns som om man måste ha den rätta tekniken och inte bara muskler. Ska faktiskt också ta mig ner och träna lite tror jag. Man har garanti i 4 år så det borde gå på den och Tomas måste hälpa mig. Papi skulle slå han en pling oxå. Tur att jag har min dator nu iallafall!! Undra vad som blir näst å tur?? Tror mobilen kommer att lägga av snart..... PUSS

Postat av: Minja

Vad duktig du är! Jag har suttit hemma och tyckt synd om mig själv och sökt fler jobb :) Ni måste i alla fall höra av er för VI VILL HÄLSA PÅÅÅÅÅ!!! ;) Ha en trevlig helg och, som sagt, det ordnar sig alltid! Kramar

2009-01-09 @ 13:38:05
URL: http://hardnoclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback