Rödsprängd

Ännu en dag avklarad! I dag hade vi personalmöte och sen ett annat möte, och däremellan har jag hunnit göra några saker som jag som informationssekreterare ska göra. Har kännt mig ganska så trött och seg i dag, inte helt hundra liksom. Mina ögon var typ igenklistrade och rödsprängda i morse när jag vaknade så det kanske kan ha något med det att göra. Det rödsprängda har suttit i hela dagen, ser ut som om jag har festat eller gråtit järnet. Hoppas det är bättre i morgon! I dag hann jag med ett tidigare tåg hem men då var jag tvungen att springa mellan tunnelbanan och tåget. Med en minuts marginal hoppade jag på tåget, anfådd och svettig som om jag vore på ett Friskispass. Varför är det så jobbigt långt mellan tunnelbanan och tåget?

Kommentarer
Postat av: sanna

Hoppas inte du oxå håller på å blir sjuk nu....peppar peppar ta i trä! Känns det bra på nya jobbet? KRAM!

Postat av: Limpan

Var ligger det där stället du jobbar på? Ska ni flytta till Stockholm snart?

2009-01-28 @ 10:05:41
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback