Trött av att sova

Jag har inga problem med att gå upp på morgonen, när jag har något att gå upp till vill säga. Men nu när jag är så kallad arbetssökande har jag ju ingen tid att passa och då blir det lätt några timmar extra i sängen på morgonen, vilket leder till att jag sover för mycket och det gör mig helseg. Anyway, i går sökte jag två jobb. Det var allt av intresse som fanns. I dag har jag sökt noll jobb eftersom det inte har kommit upp några nya. Den 14:e får jag besked om jobbet som jag var på intervju för i måndags. Jag vet i alla fall att de har ringt tre av mina referenspersoner så vi får se hur långt det räcker. Nu väntar jag på att Kattis och släpet ska komma. Det blev inget flyttande i går så det bli i kväll istället.

Kommentarer
Postat av: sanna

Nu är min kära dator äntligen tillbaka!!! Nu är det dags för tv:n och försvinna ett tag.....jag tror jag blir galen. Göra ikväll då?? Jag hade tänkt kolla på lets dance ock kände mig faktiskt lite sugen på det för en gångs skull....men nej det går ju inte. Kanske hörs en sväng! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback