Tack för besöket!

Jag tror jag börjar bli gammal eftersom jag fortfarande är seg efter lördagens festande. Martin och Minja kom ju på besök i lördags, vilket var supertrevligt. Martin stod (som vanligt) för middagen som bestod av en fet köttbit som serverades med potatisbakelse och rödvinssås. Mycket gott! Efterätten glömdes bort, istället drack vi en hel del bubbel som besöket hade med sig för att fira att jag fått jobb! Sen skyndade vi till Ålen för att hänga med de andra IMF:arna och sen tog vi oss så småningom till Å. Väl hemma igen försökte vi oss på Guitar Hero, men med en hel del alkohol i blodet var det inte många toner som hamnade på rätt plats. Hehe, en trevlig kväll helt enkelt!



I morn ska jag till mitt nya jobb
och skriva på lite papper och träffa styrelseordförande och sen antar jag att jag börjar på riktigt på onsdag. Spännande! Kollade pendlingspriset i dag. 3366 kr/mån kostar det att åka med SJ + SL. En hel del pengar, men förhoppningsvis är det värt det. Och förhoppningsvis flyttar vi till Stockholm så småningom.

Kommentarer
Postat av: stella sweden

...grattis till jobb u tack för besök hos mig! Jag vill ha många bloggar i min roll så jag lägger till dig! Juhupp!

Postat av: Minja

Så vackra man kan vara!

2009-01-19 @ 21:06:35
URL: http://hardnoclife.blogg.se/
Postat av: sanna

Att flytta hit tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé!! Lycka till imorn! Hörs imorn!! PUSS

2009-01-19 @ 22:26:30
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback