I dag har jag lyssnat

Känner mig helt slut i huvudet efter att ha suttit med på styrelsemötet och lyssnat. Försöker få en inblick i vad Djurskyddet driver för frågor och vad som är aktuellt och vilka de samarbetar med osv. Hängde inte med på allt som diskuterades på dagens möte men har i alla fall fått en liten inblick och framförallt har jag fått ett ansikte på de som sitter i styrelsen. Tills i dag hade de möblerat om så nu har jag fått min alldeles egna kontorsplats. Tror jag måste pimpa mitt rum lite annars blir det nog alldeles för tråkigt att sitta där inne. Vad sägs om lite grönt kanske?! Hann med en fika med Minja efter jobbet och nu är jag hemma. Nice att ha Olof hemma igen! Han överraskade mig med en jättefin tulpanbukett och snart ska han göra tacoburgare. Inte helt fel! ;o)


Ett stort grattis
till svärmor Karin som fyller år dagen till ära! Hoppas du får en fin kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tja!är på jobbet, är segt å jag är trött. men snart får jag gå hem!!!puss

2009-01-23 @ 19:31:08
Postat av: Karin

Tack,tack. Jo, vi ska ha det mysigt i kväll. I morgon blir det lite släktkalas. Och tack för jättefint kort, du vet att jag gillar dala-motiv! Extra smickrad blev jag för änglarna på kuvertet. Jag är väl inte så där väldigt änglalik, precis.

Än en gång, grattis till jobbet!

Kram från Karin

2009-01-23 @ 19:53:41
Postat av: Minja

Eller hur?! Det var faktiskt supergott (dock Martins mamma som hade förberett dem och vi stekte bara på dem i ströbröd haha). Men ändå, bra recept!

Postat av: Karin

Hej!

Du har blivit utmanad på min blogg! =)

2009-01-26 @ 20:16:00
URL: http://kexor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback