Hemlösa katter

Fotboll på teve, vilket innebär att jag snällt får sitta här bredvid och pyssla med något annat. Tur att internet finns! I dag har varit en rolig dag på jobbet. Först gjorde jag en annons och sen var jag på ett möte på Kattstallet. Mötet handlade om hur viktigt det är att id-märka sina katter och förutom mötet fick vi även en liten rundvandring bland katterna. Jag är ju ingen kattmänniska men när man ser alla söta katter som sitter och väntar på ett riktigt hem är det nästan så att jag skulle kunna tänka mig att köpa en. Hade velat hälsat på i hundstallet också, som ligger på våningen under, men det hann vi inte med i dag. I morn är det först jobb som gäller och sen ska jag träffa Ida, syster och förhoppningsvis Carro. Det blir nog lite middagsmys hemma hos syster och sen ska jag sova där. Kommer alltså ha lite närmare till jobbet på fredag och det är ju alltid nice!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska bli väldans trevligt att du kommer hit imorn! Hörs å ses imorn!

2009-01-28 @ 23:05:59
Postat av: Minja

Åh va mysigt att kolla på katter! Jag älskar katter och bara franska bulldogs på hundsidan ;) Hoppas du får en trevlig kväll, låter nice att slippa åka åtminstone en dag! Kram

Postat av: Limpan

Hej Sara,

Jag har vunnit en halvdöd pelargon i en tävling på en blogg. Personen som har bloggen bor i Västerås och därför undrar jag om du har möjlighet att någon dag plocka med dig pelargonen till sthlm. Vet att det är en skittöntig grej, men det vore häftigt om jag liksom kunde få den från den här bloggmänniskan jag aldrig träffat. Hon jobbar i någon butik inne i stan så det kan inte vara så knepigt att hämta den. Men säg till om det är för mycket begärt för då får jag helt enkelt vara utan den döda pelargonen. :)

2009-01-30 @ 11:12:36
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback