Det smakar konstigt

Letar efter jobb, tvättar och försöker dricka äckligt pulverkaffe. Jag och Kattis trodde inte att det var så stor skillnad på pulverkaffe och pulverkaffe så därför var vi var snåla och köpte Eldorados. Blä, köp inte det! Kattis har fått en lägenhet in da ghetto i Pettersberg. Som tur är känner hon några snälla människor där som kan skydda henne mot hemska ghettomänniskor (jag är inte alls fördomsfull). Lägenheten var i alla fall helt ok med ett plus för balkongen. Så ikväll ska vi hjälpa till att flytta hennes grejer. Annars händer det väl inte så mycket. Väntar på att mitt vuxenliv ska komma igång. Det verkar bara så trist att bli vuxen så jag känner mig inte speciellt motiverad....

Kommentarer
Postat av: Minja

Tjoo!! Vi ska försöka hälsa på snart, när passar er? Jag söker också jobb... väntar fortf på svar från de andra ställena men det går såååå segt, får magsår! Kram kram och hang in there med sökandet :)

Postat av: Syster

Ska det vara kaffe så ska det vara riktigt kaffe...alltså gott kaffe!! Inget billigt skit....

2009-01-07 @ 20:20:20
URL: http://bagarberta.blogg.se/
Postat av: Jennie

Vuxen?! Det är därför man pluggar i 6 år ;-).

2009-01-07 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback