25 år

Tyckte ni att ni såg någon som liknade mig på TV4-nyheterna för en stund sen? Då såg ni rätt! TV4 ringde till jobbet i dag och ville ha ett inslag med fokus på vår namninsamling. Jag och en kollega fick ge oss ut på stan med namnlistorna och ragga underskrifter samtidigt som vi blev filmade. Hemskt att se sig själv på tv, men bra med uppmärksamhet åt Djurskyddet.


Helgen susade förbi och jag har hunnit bli ett år äldre.
Familjen + mormor var här lördag till söndag och firade mig! Mycket trevligt. Myste runt på stan på lördan och på kvällen åt vi en supergod middag på Limone och sen blev det lite drinkar på Vardá! På söndan hann vi med en runda på Hälla och jag har äntligen köpt en snowboard. Nu behöver jag bara bindningar och boots! Fick förstås lite trevliga presenter också: en resväska, pengar, presenkort på massage, en mjölkskummare, receptbok för smoothies, en ängel (jag samlar!) och lite annat smått och gott.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg dig på tv minsan, du såg jättefin ut!!;) Tack för helgen! Vad söt mami ser ut på kortet. Börja få lite vinsug och utgångssug, tycker en utgång borde planeras in snart! PÖSS!!

Postat av: Anonym

Jag slutar four a clock! Så det funkar oxå...jobbar ju på söndag men börjar klockan ett. Men utgång i Sthlm då alltså???Ska höra med Idisen. Har fått för mig att hon kanske ska åka hem....men det hoppas jag ej. PUSS!

2009-02-10 @ 11:11:22
URL: http://susenlusen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var som jag misstänkte, Idisen ska hem. Men kan ju gå ut iaf, kan ju fråga om nån annan skojsig person vill hänga på....PÖSS

2009-02-10 @ 12:32:42
Postat av: Limpan

Grattis i efterskott!

Jag kanske får blomma redan på lördag? :)

Förlåt för att jag håller på strular så mycket, kanske borde ta tåget till V-ås på lördag och hämta den där förbaskade blomman själv.

2009-02-10 @ 14:10:47
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback