Love is in the air

Jag har aldrig varit en kattmänniska, men efter besöket på katthemmet i dag blev jag nästan lite kär i en liten kelsugen krabat. Jag tror att min skepsis mot katter beror på att jag tidigare bara har träffat lömska katter. Det vill säga katter som först visar kärlek för att sedan sätta klorna i en. Nu skulle jag däremot kunna tänka mig att ha en liten misse att gosa med här hemma i soffan.

Efter katthemsbesöket begav jag mig ner på stan för att hämta en halvdöd pelargon.
Varför det, kanske ni undar? Min kompis syrra
Linnea har vunnit pelargonen på en tjejs blogg. Den här tjejen bor i Västerås och Linnea bor i Stockholm, så jag har lovat att hjälpa till med transporten av pelargonen, så nu har jag den här hemma hos mig. I morn ska den få följa med till jobbet och sen ska jag överlämna den till vinnaren. Haha, vilket konstigt pris egentligen, men kul att kunna hjälpa till. Hoppas Linnea får liv i den!

Kommentarer
Postat av: sanna

Hello!! Kaffegrossisten har ej ringt än....får väl ringa tillbaka snart om dem inte ringer. Segproppar! Hon skrev ju upp mitt namn och nummer å allt liksom....Om du skaffar en katt kommer Wilma aldrig förlåta dig. Nu ska jag dra till plugget å sen tåget hem....suck, orkar inte åka hem. Kanske ringer från tåget när jag får tråkigt;). KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback