Träningsproblematik

Jag hade ju tänkt att jag skulle börja träna. Än så länge har det stannat vid en tanke och jag vet faktiskt inte om jag varken har tid eller ork till att försöka slänga in några träningspass i veckan. Jag är hemma runt sex, halv sju på dagarna och skulle gärna vilja hinna hem och äta innan jag i sådanafall skulle träna. Men det funkar ju inte så bra att träna direkt efter man käkat så säg att jag skulle kunna köra ett pass vid åtta. Hemma strax efter nio, duscha, varva ner och sen är det sängen som gäller. Ett alternativ skulle vara att ta med träningskläder till jobbet och nåt att äta på tåget hem och sen köra ett pass direkt när jag landat i Västerås. Det verkar lite jobbigt att släpa på träningskläderna bara... Det får bli lite promenader på helgerna så länge!

Kommentarer
Postat av: Minja

alternativ 3: Ta med dig din "studerande" sambo och flytta till Sthlm. Problem solved!

Postat av: Limpan

Håller helt klart Minja. Du får klara dig utan träning tills dess att ni flyttat hit.

2009-02-06 @ 10:37:43
URL: http://lovely-limpan-not.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback