Full fart framåt!

Dun-reportaget fick stor uppmärksamhet och om det var någon som kollade på Nyhetsmorgon i morse så kunde ni se min chef, förbundssekreteraren för Djurskyddet, ge sin syn på saken. Om du känner att du vill göra en egen insats i dunfrågan finns en namninsamling på djurskyddet.se.

I dag fick jag springa till tåget igen när jag skulle komma hem. Jag måste inse att jag måste ge mig iväg lite tidigare, speciellt med tanke på att det inte går särskilt snabbt att ta sig fram i rusningstrafiken. Det gäller att vara bra på att springa slalom.



Jag i rusningstrafiken!

Kommentarer
Postat av: Minja

Ja visst var det? Jag fick inbjudan idag, tack så mycket, och det är klart jag kommer!! :) Ha en bra vecka du också! Kramar

Postat av: Anonym

Idag får du se till att gå i tid så att du slipper springa slalom!!! Ska bli mysigt att hälsa på i helgen! PUSS!

2009-02-03 @ 10:09:15
Postat av: Anonym

En ny tv, det är vad jag kommer att få!! Tjohoo!! Går jobbandet bra? KRAM!!

2009-02-03 @ 12:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback