Vår!

Idag har inte varit någon vanlig jobbdag. Vi har spenderat dagen på Scandic hotell i Sollentuna där vi ska ha vår förbundsstämma i maj. På förmiddagen planerade vi och därefter bytte vi om till morgonrockar och hängde på hotellets spa-avdelning. Vi fick välja en 20 minuters behandling, åt supergod ceasarsallad och bara tog det lugnt. Inte helt fel! Jag valde nack och axelmassage. Mycket skönt! Borde verkligen unna mig massage lite oftare. Vid halv tre avslutade vi dagen och jag passade på att ta en långfika med Kattisen. Nu sitter jag i soffan och väntar på att Älsklingen ska komma hem från Idre. Dagens våriga väder har gjort mig sugen på glass hela dagen, så jag kunde inte låta bli att köpa en av vårens nyheter på vägen hem. Vågar man säga att våren är här nu eller?



 

Jag som är ett fan av stracciatella glass, eller krossad choklad som vi säger på svenska, hade höga förväntningar på denna nyhet. God, men kunde gott ha varit lite mer krossad choklad i.


Kommentarer
Postat av: SuperPaul

Mjoo, visst kunde det ha varit mer choklad, men det är ändå den godaste glassen GB skickat fram på flera år. Jag har ätit hur många som helst hittills under våren och planerar inte att sluta.

2009-06-15 @ 11:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback