Fredagsmys med syrran

Är precis hemkommen efter en mysig kväll med Syster. Mötte upp henne efter jobbet för först en fika i Gamla stan och sen blev det ett glas rött på ett annat ställe. Synd bara att det är så nedrans dyrt att unna sig sånt här i Sverige... Nu ska jag bara mysa i soffan och glo på nåt värdelöst tv-program eller göra något annat som icke kräver tankeverksamhet (måste ju passa på när Älsklingen är borta på pokerkväll). I helgen ska jag bara ta det lugnt och göra ingenting. De senaste helgerna har jag ju flängt hit och dit så nu ska det bli skönt att bara vara hemma. Sen är det endast tre dagars jobb som gäller och efter det har jag påsklov! Har tagit ledigt fyra dagar veckan efter påsk, så jag får en riktig långledighet. En vecka i Idre väntar! Hoppas på sköna åk i backarna och mycket sol!

Kommentarer
Postat av: sanna

Ja det va väldans mysigt igår!! Måste göras fler gånger!!Nu ska jag snart åka till jobbet. Hörs kanske ikväll! Ha en bra dag i solen! PÖSS!

Postat av: sanna

Uppdatering tack.....!! NU!!!

2009-04-16 @ 11:18:25
URL: http://susenlusen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback