Längtar till nästa helg

Nu är det bokat och klart! Nästa helg åker jag och mormor till Sunne och Selma Spa! Jag vann ju en spahelg (så jäkla nice) i våras, så nu tyckte vi att det var dags att ta del av priset. Jag ska få massage och ansiktsbehandling. Det är ju värsta lyxen ju! Första gången jag är på ett äkta Spa så jag ska njuta som bara den.

För övrigt händer det väl inte så mycket. Försöker aktivera mig så gott det går. Promenad i morse och sen en stund med gummibandet. Spelat Guitar Hero så jag har ont i fingrar och handleder, bäddat rent (är ett helt projekt där uppe på loftet) och surfat runt på alla sidor jag kan komma på. På torsdag ska jag i alla fall träffa MdH-människorna och prata jobb. Drar det inte igång snart skiter jag i det. I kväll blir det Top Model hemma hos Emma.


Snart är det min tur! (Foto: Selma Spa)

Kommentarer
Postat av: sanna

Å vad skönt å åka på spa!!! Vill oxå....Åker ni på fredagen eller? Hur ska ni ta er dit? Nu får du ta å sätta lite fart på dem där mdh-människorna. Ha de bra! KRAM!

Postat av: Limpan

Du får ta och söka lite fler jobb i Stockholm så du kan hänga med alla häftiga här. :) Vi har ju en etta på 25 kvadrat som behöver hyras ut för 6000 i månaden, men den har inget loft tyvärr.

2008-09-10 @ 10:51:49
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback