Lördagsfix

Jag och Älsklingen väntar på att det ska sluta regna så att vi kan ta en promenad. Men det verkar aldrig ge sig. Är lite seg efter gårdagens partajande och det vore skönt att få komma ut i friska luften. Det var en kul kväll igår! Musikerna var trevliga och jag kände mig inte som en outsider, trots att jag varken sjunger eller spelar. Men jag har ju faktiskt spelat både blockflöjt och saxofon när jag var yngre. Det var kul och i dag kan jag ångra lite att jag slutade. Jag brukar spela en trudelutt på min blockflöjt här hemma ibland och hade det inte varit så dyrt med saxofoner hade jag gärna haft en i garderoben. Jag har alltid velat lära mig spela munspel också. Det är så fint och så enkelt att ta med sig. Undrar om det är svårt?


Festligt glada

Trots dagens seghet har jag i alla fall lyckats organisera alla mina örhängen och halsband. Är så trött på att alltid behöva leta i mina olika lådor för att hitta de örhängena jag vill ha, vilket leder till att jag alltid använder samma. Så nu har jag gjort så här:


Superkoll

Fick ett ryck och städade toaletten när jag ändå var inne i badrummet och fixade. Den luktade äckligt, nu luktar den ganska så gott.

Nu tycker jag att jag förtjänar en stund i soffan med min nya Hus & Hem, så får vi se om det blir någon promenad snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback