Efter femtioelva grå och regniga dagar...

I går gick jag upp tidigt och var viktig och satt i möte. Jag förstod lite mer om vad MdH-jobbet handlar om och jag blev peppad att köra igång. Först måste vi bara få klartecken uppifrån att det är okej att anställa mig. Kruxet är att de egentligen inte får anställa någon utifrån... De skulle ringa i går eftermiddag och meddela mig. Men icke. Då måste de ju ringa i dag. Jag tycker det är grymt irriterande med folk som säger att det ska ringa och så ringer de inte.

Nu ska jag stoppa in nya patroner i min skrivare så att jag kan använda den igen, efter sisådär ett halvår. Sen ska jag hoppa in i duschen. Sen ska jag bege mig till slottet och leka fotoassistent åt Emma. Sen kanske det blir lite after work!

Dagens humörhöjare är i alla fall solen! Den är varmt välkommen!

Kommentarer
Postat av: sanna

Tja! Vad har du haft för dej i helgen?? Inte hört eller sett dig nått här på datorn.... PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback