Jag kopplar av framför teven

I dag är det ingen sol, men det är fredag! Skulle vilja ta helg nu, men det var ju det här med åtta timmars arbetsdag. Har jobbat på bra på förmiddagen, så nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta tag i resten av dagen. Jag får väl fundera på det över lunchen.

Vad ska ni göra i helgen då? I morgon är vi bjudna på fest och i kväll ska jag mysa för mig själv. I bland är det bara sååå skönt att få äga soffan, teven och godisskålen för sig själv, och ibland är det bara sååå tråkigt. I kväll ska det bli ganska skönt. Ska köra ett pass på Friskis på vägen hem och sen ska jag tillbringa heeela kvällen framför teven. Kanske ska unna mig lite godis också. Jag älskar att kolla på teve. Jag känner mig som en dålig människa när jag säger det, men för mig är det fantastiskt avkopplande och jag kan släppa tankarna på allt annat en stund.

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack för en trevlig pratstund ikväll/natt, var trevligt sällskap på vägen hem! Hörs kanske en sväng imorn! Puss!!!

Postat av: kattisen

Ja vad vore frickanflickan utan TV? Vet du. Jag borjar faktiskt langta till morka vinterkvallar, tjocka jackor, varmt te och ditt sallskap i TV-soffan eller pa ett fik.

2008-09-28 @ 06:15:28
URL: http://knatzan.blogg.se/
Postat av: sanna

Tja!



Skoj igår?? Jo på min engelska är det ju lite försjutningar eller vad man ska kalla det i första stycket. Det ska vara så va? Man gör så i engelskan?



PÖSS!

2008-09-28 @ 10:59:02
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback