Lunch i solen kanske?

Är utmattad i hjärnan just för tillfället. Har suttit i möte sen klockan nio och diskuterat arbetsflödet för uppdragsutbildning. Visst låter det kul? ;o) Det börjar faktiskt bli ganska kul nu när jag börjar få lite ordning på det. Det är kul att sitta här på Idélab också, bland massa kreativa studenter som är på väg att starta egna företag. De är trevliga och jag låtsas att jag är en av dem. Nu är det snart dags för lunch. Tror jag ska gå ut i solen en stund också. Man kanske till och med kan sitta i solen och äta. Det är värt ett försök i alla fall! Hade varit trevligt med sällskap också.

                                  

Kommentarer
Postat av: Minja

Eller hur?! Vi säger upp oss och sticker! De kan ju ändå inte kräva in CSN när man är i utlandet. Bara ligga på en playa och sippa piña coladas ur ett glas med tits and ass...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback