Tycker du om att vara naken?

Hittade en jobbannons för dig som tycker om att vara naken. Jag tycker om att vara naken, men inte i publika sammanhang. Synd, annars hade det varit schysst att få lite pengar för att "bara" posa lite.

Vi söker nu krokimodeller, inget krav på tidigare erfarenhet. Sökande måste vara över 18 år.
OBS! Alla poser är avklädda, dvs. helt utan kläder.

Arbetstid: 4 dagar i veckan: måndag, tisdag, torsdag och fredag, kl. 9:00-12:00

Lön: 100 kr/timme
Sista ansökningsdag: 26 Sept



Bild från en blogg med fina illustrationer

Kommentarer
Postat av: sanna

Har oxå sett sådanda annonser. Ganska schyst jobb om man gillar att visa sig naken, men behöver ju bara sitta där. Fat blir nog kanske lite tråkigt i längden.



Jag köpte den på nätet, kostade 179kr plus 99 kr i porto. Vet att portot va lite dyrt men har kollat lite på affärer här i sthlm. För det första är det svårt att hitta en å för de andra när jag hittade en kostade den typp 400 kr. Den kanske var en supervariant men jag tycker den här duger gott och väl! Har skickat ett mail till dig! Haft för dig an dag som idag då? PUSSILIPUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback