Oh, Jesus Christ!

Ola Salos föreläsning var intressant och han verkade också ganska intressant. Med tanke på hans medverkan i Jesus Christ Superstar som snart har premiär på Malmö Opera så såg han ut som en Jesus. Långt hår och skägg. Ola flummade i väg ibland och lockade publiken till skratt.  Han sa även ett och annat vettigt om att våga tro på det man gör och att våga misslyckas. Han bjöd även på sång och pianospelande!

Nu tror jag att jag ska bege mig hemåt. Gör ju ändå inget vettigt längre.

Kommentarer
Postat av: Limpan

Nej, alltså, jag har ju inga problem alls med att kliva upp tidigt på morgonen, det skulle passa mig som handen i handsken tror jag. Men jag vill ju bli elektriker också vissa dagar. Knepigt det där med att veta vad man ska bli när man blir stor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback