Mitt hår luktar bacon

Varför prioriteras aldrig köksfläktar i studentlägenheter? Tror de att man tycker om att gå runt och lukta som stekt bacon eller? Trots baconstinkande kläder gick vi och såg Arn - Riket vid vägens slut i kväll. Den var lång, men enligt mig en aning bättre än första filmen. Nu sitter jag här och fryser om högerhanden eftersom jag försöker vädra. Ska nog förflytta mig till soffan och filten istället. Förresten, i morn kanske min och Älsklingens present kommer på posten. Guitar Hero! Det är en slags examenspresent till mig (fick ju VG på exjobbet!), men ändå något som vi kan ha kul med tillsammans. Det var Älsklingens idé. Han blev helt såld på Guitar Hero i somras. Själv har jag aldrig testat det, men det sägs att man blir fast när man väl har provat det.

Kommentarer
Postat av: Minja

Grattis till VG:t! Guitar Hero e askul men frågan är om du inte gjort ett misstag, Olof kommer aldrig kunna sluta! ;) Kom ihåg att fylla på med Singstar och Buzz i samlingen, då kommer vi garanterat komma och hälsa på oftare ;) Kram på dig

Postat av: Minja

P.S Vi har inte heller någon fläkt, bara ett sånt spjäll i taket. Det finns ju dock en dörr att stänga så sängen slipper lukta bacon iaf :)

2008-09-08 @ 16:48:41
URL: http://hardnoclife.blogg.se/
Postat av: sanna

Så du ska bli en "guitar hero". Har heller aldrig testa men har hört att dem som börjar blir fast. Så de kommer säkert ni oxå bli;)! Haft för dej idag då? PUSS

2008-09-08 @ 21:44:04
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback