Mina skinkor sover!

Jobbet går sakta men säkert framåt. Men det börjar bli ganska segt att sitta ner hela dagarna, antingen stirrandes på dataskärmen eller på en bunt papper. Höjdpunkten är när jag får springa iväg på ett möte! Just nu har mina skinkor somnat och jag börjar se suddigt. Varför börjar man inte med papper som är svagt gulfärgade som standard i alla skrivare på alla arbetsplatser, istället för dessa kritvita papper som ger mig huvudvärk. Gultonade papper ska vara bättre för läsbarheten, det har jag lärt mig under min utbildning. Så det så! ;o)

I eftermiddag ska jag ner på stan och leta efter en present till mamsen som fyllde år i söndags. Hon har mycket konkret meddelat att hon önskar sig en långärmad, olivgrön topp. Ska smygspana på en jacka åt mig själv också. Det börjar ju bli ganska kallt ute nu, men har ingen lust att börja använda min feta dunjacka än och sommarjackan börjar bli ganska så kall. Någon schysst kappliknande jacka kanske vore nice?


Kommentarer
Postat av: sanna

Fick du nått span? Alltså nån snygg kappa? Ses snart! PÖSS!

Postat av: sanna

Ses imorn Berta! PUSS!

2008-10-01 @ 20:09:35
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback