Jobb å jobb...

Då var det dags för en arbetsintervju igen då. Ska snart bege mig till tåget för att åka till Stockholm. I fredags blev det i alla fall klart med att MdH anställer mig under tiden jag gör jobbet åt dem, så det känns bra. Skulle vara grymt bra om jag kunde hitta ett jobb under tiden jag gör MdH-jobbet. Gör ett försök i dag!

I helgen fick jag plötsligt ett extrajobb. Emma känner några som äger en fotobutik här i stan, de behövde hjälp med att packa skolfoton och på den vägen är det. Inte världens inspirerande jobb, men det gav väl åtminstone några kronor.

Nu måste jag sticka!

Kommentarer
Postat av: Ida

vad är det för arbetsintervju? nyfiken ju

Postat av: Ida

vad är det för arbetsintervju? nyfiken ju

2008-09-15 @ 08:45:01
URL: http://trudie.blogg.se/
Postat av: Minja

Lycka till! Synd att vi inte kan ses, antar du hinner hemåt innan jag slutar. Skriv om hur det går iaf! kram

2008-09-15 @ 13:43:33
URL: http://hardnoclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback