Fyndade inget i dag

Kom nyss hem från stan. Fikade en latte och en halv morotskaka med Emma och sen kikade vi runt lite. Gick till Myrorna, men hittade inget som föll mig i smaken i dag. Dessutom kom vi fram till att det inte är så billigt att handla second hand längre, i alla fall inte inne i städerna. På landet däremot, kan man hitta små second hand-butiker eller privata loppis-tillställningar där man kan göra riktiga fynd. Gjorde i alla fall några kap på mina loppis-utflykter i somras.

Nu är jag hungrig! Ska se till att Älsklingen börjar med maten snart.

Kommentarer
Postat av: Limpan

Kolla på Tradera, där har de billiga spel har jag sett, och så kan man alltid köpa begagnat i spelbutikerna.

Postat av: sanna

Tjabba tjena halllå!! Vad har du för dej idag? Ska åka till skolan snart. Har försökt ringa tandis i två dagar nu...men får stå i kö i evigheter och kommer aldrig fram. Blir det utgång ikväll eller? Kanske kan plinga lite ikväll. (Ringas alltså) ifall du inte fattar mitt språk. Miss you! Pussilipuss!

2008-09-05 @ 11:40:55
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback