Friday afternoon

Jaha, då var det fredag igen. Konstigt att dagarna kan gå så snabbt utan att jag egentligen gör något vettigt. Väntar på att MdH-människorna ska ringa och säga att arbetet kan köra igång. Börjar bli rastlös. I dag tog jag mig i alla fall till Friskis eftersom jag börjar få dåligt samvete över mitt stackars kort som bara ligger. Det var inte alls roligt att börja träna igen. Jag orkade ingenting och kände mig som en svag gammal tant. Hade noll motivation och passet vara bara urtråkigt. Kanske är det så att jag börjar tröttna på Friskis jympa och kanske borde börja träna något annat. För när jag tycker det är kul så ökar ju motivationen och jag kör på som fan.

I kväll ska jag i alla fall skaka lite rumpa och det är ju bra för musklerna! Ska ut med Emma och hennes klassisar.

Hoppas ni får en trevlig fredag!

Kommentarer
Postat av: sanna

Fick du mitt mess idag om att jag vill ha bilder på wilmisen? Tycker du har blivit lite dålig på att svar på mina mess på senaste tiden.... Hoppas ni får skoj ikväll! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback