En webbpuss

Morning!

Sitter här och segar i mig frukosten. Har ingen direkt lust att sätta mig på cykeln i kylan. I början av min cykeltur fryser jag alltid, men sen mot slutet blir jag nästan svettig. Kanske för att det nästan alltid blir så att jag cyklar ganska snabbt. Jag cyklar för att komma någonstans liksom. Nähä, nu får jag nog se till att käka upp min kaviarmacka och sluta pilla med datorn så att jag kommer iväg någon gång.

Puss på alla som läser min blogg! Vilka det nu är... Typ fem stycken kanske.


Kattisen! Ser du att jag har din fina sjal i dag!?

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag kan spela piano, jätte bra! .... fast bara i min fantasi :)

Postat av: Ida

Hur blir det i helgen för din del förresten?? Fin sjal du har :) kram

2008-09-18 @ 10:11:26
URL: http://trudie.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag läser ju din blogg. Några fler än 5 är det väl i alla fall. Verkar kul att ha en egen blogg. Jag kanske skulle ha en jag också.

Kram från Karin

2008-09-18 @ 19:44:12
Postat av: kattisen

Thiii och varsta fina i haret ocksa. Jag drack en latte i gar. Den var god men det kandes ytterst konstigt, det ar sa mycket vardag och Sverige det kan bli for mig. Jag har skickat dig ett mail fran min pappa. Han vill att vi ska kopa ett cafe'

2008-09-22 @ 07:49:13
URL: http://knatzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback