Behöver lite hjälp!

Jag verkar ha haft lite tur i oturen. Uppdraget för MdH finns kvar, de hade alltså inte hunnit hitta någon annan. Själva uppdraget handlar om att ta fram en handbok för MdH:s uppdragsutbildning som ska läggas upp på webben. Tror jag ska skriva en del texter och strukturera upp det hela. Hoppas det inte är alltför invecklat. Är åtminstone en månads heltidsjobb framöver. Jag ska fundera på vad jag vill ha betalt. Sånt vet ju inte jag.... Vet inte om det är bäst med timlön eller ett fast pris. Kan ju hända att det tar längre tid än en månad. Hmm.... Hjälp!

Kommentarer
Postat av: karin

Va kul, grattis! Jag tycker du ska ta timlön. Men föreslå ett ordentligt tim-pris. Det är ju upp till dem att pruta sedan.

kram karin

2008-09-02 @ 21:16:12
Postat av: Limpan

Jag vill inte vara taskig och göra dig ännu mera velig, men jag skulle ha tagit ett fast pris. Men det är ju jag förstås, vad vet jag egentligen om vad ni pysslar med egentligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback