Åtta timmars arbetsdag

Var i skolan kl. 9 i morse och sitter fortfarande här. Inte för att plugga, utan för att jobba. Känns lite konstigt, men bra. Och konstigt nog har jag faktiskt haft något att göra hela dagen. Jag som tänkte att åtta timmar skulle kännas som en hel evighet om man inte riktigt vet vad man ska göra. Men det har rullat på. Det är först nu jag börjar tappa koncentrationen en aning och måste därför blogga lite. Ska i alla fall satsa på att ha skolan som min arbetsplats så mycket som möjligt under det här jobbet. Svårt att få något gjort hemma ju. Här får jag dessutom sitta på Idélab där det finns telefon och kaffe.

Nu ska jag dricka lite av det där kaffet, äta en banan och uppdatera mig lite om hur man skriver för webben. Ska jobba ett tag till så att det blir lagom att slinka in på ett yogapass 19.15  på Friskis på vägen hem.


Kommentarer
Postat av: kattisen

Jag hoppas du uppdaterar mig om du stoter pa min lilla tiger. Aven om jag varit en skit som inte ar vard att uppdateras. Gud vad jag saknar honom...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback