Tandläkarbesök

Var hos tandläkaren i dag. Skulle egentligen dra ut min visdomdtand men hade bokat om tiden till en vanlig undersökning då jag trodde att jag hade ett hål. Tänkte att det skulle vara bättre att lägga pengarna på att laga ett hål än att dra ut en visdomstand som just för tillfället känns helt ok. Ilningen som jag trodde berodde på ett hål var en emaljbit ,eller något liknande, som hade lossnat. På med lite plast och så var det bra. Billigare än att dra ut en tand, men å andra sidan kanske det hade varit skönt att bli av med den där visdomstanden. Nu får den sitta kvar ett tag till. 2100 kr känns inte så lockande att lägga på någonting man vill bli av med. Tänk vad mycket snygga höstkläder man kan få för den summan!

Nu ska jag laga middag till mig själv eftersom Älsklingen är på Stockholm Open. Förresten, vi funderar på att åka iväg till något mysigt ställe över nyår. Någon som har något tips?

Kommentarer
Postat av: sanna

Om du ska åka iväg på nyår vill jag oxå följa med, du kan inte lämna mig på nyår, snyft! Va skönt att det inte var nått hål, känns som jag har massa hål. Ilar lite här och där ibland....men kan ju hoppas på att det inte är hål. Måste ju hem till tandläkarn nångån i okt, måste få veta hur ja ska göra med faluntiden. Jag är sur för att jag inte fick gå på fest,var ju liksom på slottet. Men egentligen var det nog inte på själva slottet ute i nått hus där eleverna bodde. Men men får väl hoppas på att det kommer fler tillfällen. Men jag hade ju köpt vin, så nu ska jag korka upp flaskan och supa mig full här hemma. Skoja bara! Kan ju trösta mig med att jag är pigg och kry imorn! Och dessutom har jag dammat och plockat lite här hemma nu isället, så imorn tänkte jag kanske unna mig en liten shoppingsväng om det hinns med. För jag ska ju faktiskt vara duktig och jobba ännu en helg. Tror jag ska se på nån av mina nya filmer som jag köpte ikväll. Fast får ju kolla på datorn eftersom jag inte har nån dvd. Detta inlägg blev visst lite långt, men det kan väl vara kul och få ett sånt ibland! PUSS PÅ RUMPAN!

Postat av: endumen

Sanna, var låg det där slottet?

2008-10-10 @ 07:24:34
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: Karin

Åk till Kalmar över nyår. Det är ett mysigt ställe, med mycket roliga saker att göra och trevliga människor.

Ha det så bra och kram från Karin. Hälsa O.

2008-10-10 @ 08:39:49
Postat av: sanna

Klart jag vill ha besök av dig! Måste bara höra så att jag inte ska jobba. Men jobbar ju denna helg så borde ju inte jobba nästa. Sen måste jag nog säga till om att jag vill vara ledig när jag fyller år. Mami vill ju att jag ska komma hem å jobba helgen innan jag fyller år...men det kanske inte går då för jag vill ju nog hellre vara ledig helgen jag fyller! För hur kul är det och jobba hela helgen och sen bara åka hem och sov när man fyller år! Jag fyller ju 22, det är ju jämt för man kan ju dela det på två;). Men det bli du som kommer isf och inte mami? Ska du göra nått skojsigt i helgen? PUSS å du ett längre inlägg nästan gång om du ska slå mitt!=)

2008-10-10 @ 10:31:40
URL: http://susenlusen.blogg.se/
Postat av: Gurra

Åk till New york! Så får jag lite sällskap när jag ska kolla alla ställen som man har sett i Seinfeld och sånt. Sällskap av Olof alltså... =)

2008-10-10 @ 17:13:03
URL: http://thegooch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback