Drömmer om min matlåda

Oj, vad tiden kan gå sakta ibland. En heeeeeeeel timme kvar till lunch. Sen ska jag ta tåget till E-tuna för ett litet möte. 

Gårdagens lunch tillbringade jag på den rullande mässan
OnTrackImaging. En foto/grafisk mässa som tar plats i ett tåg. Jag drog med mig Älsklingen eftersom Kattisen är på Zanzibar och slå ihjäl spindlar;o). Det som mest locklade på mässan var att man kunde få en bild utskriven på canvas. Helt gratis! Vi hade självklart tagit med oss en bild så nu har vi en canvasutskrift av en vacker solnedgång över Siljan, sett från stugan i Östanhol. Den ska ramas in och upp på väggen i vår framtida lya.

Sprang runt på stan en sväng efter jobbet igår. Köpte en jacka som egentligen inte skulle vara grön men nu blev det så ändå. Det var helt enkelt en Sara-jacka som satt där och väntade på mig. Kom på att jag inte passar så bra i gråsvarta kappor. Sen sprang jag förbi ett konditori som säljer bröstbakelser (lite av pengarna går till bröstcancerfonden). Tänkte jag skulle överraska Älsklingen med ett smaskigt bröst att sätta tänderna i ;o). Han gillade det.

Nu är det inte längre en heeeeeel timme kvar till lunch. Tänk vad lite bloggande kan göra!



 

Kommentarer
Postat av: sanna

Halloj! Såg bakelsen ut som ett bröst? Skojigt! Var det som en princess i smaken eller, eftersom olof gillade den! Hur många grönaktiga jackor har du nu egentligen om du räknar efter? Göra i helgen då? PUSS

Postat av: kattisen

Tja bruden. Jag vill val ocksa ga pa massa. Halla liksom vad ar Zanzibar nar man kan fa en canvastavla! Skit ocksa. Du, jag undrar om du skulle kunna shoppa lite at mig och ga upp pa kenzan kontoret och lamna. Lite barnklader, tuggummi och lite sant. Vi kan prata mer over telefon. Aker pa safari den 15:e

2008-10-10 @ 11:31:22
URL: http://knatzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback