Fin present

Hjälp vad trött jag är efter helgens slit. Trots ruskigt väder med regn och blåst var det många som gav sig ut på marknanden, så det rullade på på fiket (hatar upprepning av samma ord men orkar inte formulera om mig just nu). Jag och Älsklingen bodde i farmors hus. Kändes som när jag var liten och jag och lillasyster brukade sova över där. Ganska mysigt, förutom att sängarna vi sov i är fastbyggda i väggen på varsin sida av rummet. Det sänker mysfaktorn en aning ;o).

Just nu försöker jag komma igång efter en sen lunch hemma hos Emma. Hon bjöd på grillad kyckling med pasta, avokado, tomat, keso m.m. Jag fick en present också! Som tack för att jag har hjälpt henne med hennes examenskonsert-affisch. Värsta fina presenten i form av en receptsamlingsbok från Designtorget. Jag har gått och trånat efter den ett tag eftersom jag behöver någonting att samla alla mina recepturklipp i. Boken har en gammaldags stil med fina bilder och små fyndiga matcitat här och var, som till exempel: "Om folket inte har bröd, kan de ju äta bakelser."


Fin va?!

Kommentarer
Postat av: sanna

Precis en såndär har jag oxå kollat på. Vill oxå ha en! Gått bra på jobbet idag? PUSS

Postat av: sanna

Förlåt.....men jag har haft dem sparade på datorn ett tag. Kommer inte håg vart jag tog dem å vem som har gjort dem. PUSS

2008-10-08 @ 10:23:37
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback