En helg hos syster

Hej och hå så var helgen över!

Var mysigt att hälsa på hos syster i Stockholm. Riktigt fräsch lägenhet hon bodde i. Vi hann med ganska mycket på den korta tid jag var där. Jag shoppade lite i Skärholmen medan hon jobbade i några timmar. På kvällen gjorde vi mumsig middag, drack vin och begav oss sedan till Söder. Hittade ett billigt hak där vi blev kvar hela kvällen. Förvirring uppstod när vi skulle ta nattbussen hem eftersom vi inte fattade åt vilket håll vi skulle. Men hem kom vi, sov skavfötters (eftersom madrassen var instängd i förrådet som låstes kl. 22) och vaknade upp lite lätt bakfulla. Visade sig att Carro är tillbaka i Stockholm så det blev en låååång fika med henne innan jag åkte hem. Det har varit en trevlig helg helt enkelt!


Händiga syster tapetserar på jobbet.
 

Syster gjorde kaffe med mycket och krämigt skum åt mig! Måste investera i en sån där mjölskummarpump.


Och så en traditonell "systrarna-Frick-bild"!

Kommentarer
Postat av: Minja

Idag, tjihooo för mig och min ålderdom!! ;) Vi ses snart, kommer ni fre eller lör? Kramar

Postat av: sanna

Tack så jättemycket för att du ritade underlägget!!! PUSS!

2008-10-21 @ 22:18:08
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback