Redo för skräckfest!

Då var det fredag igen i morgon då. Jag tycker det är fredag mest hela tiden nu, och det är ju bra! I dag sprang jag runt på stan och letade efter en lämplig svart klänning till min djävulsoutfit jag ska ha på festen på lördag. Har fått låna en illröd peruk med djävulshorn på av Emma, så det är den jag har utgått ifrån. Hittade i alla fall en svart klänning som egentligen kanske är lite för fin för en djävul men jag tänkte "trasha" till mig lite med typ nätstrumpor eller nåt. Det verkar dock ute med sådant nuförtiden men jag hittar säkert några i Stockholm (där finns väl allt?).

Nu måste jag hoppa i säng så jag orkar med morgondagen. Lite jobb med handboken, en intervju med ett pensionärsgäng i E-tuna (skribentjobb) och sen tåg till Martin och Minja står på agendan.


Jag kommer inte vara lika avklädd och inte heller lika röd!

Kommentarer
Postat av: Minja

Weee va kul! Martin kommer nog bli sen ikväll. Hörde han hade lovat skjuts och gröna skogar men jag tror inte det kommer bli av. Ring istället mig när ni är på g så möter jag upp er. Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback