Buuh!

Är lite sliten efter helgens Stockholmsbesök, men har haft väldigt trevligt. I fredags blev det lite myskväll med hämtmat, vin och Idol hemma hos Martin och Minja i deras fina lya i Solna. Lördagen spenderades på stan där diverse prylar till kvällens fest inhandlades. Efter en stunds vila i Martin och Minjas (enorma) soffa satte sedan sminkningen igång och tillsist var vi alla redo för att ta oss till Slottsbacken där festens samlingspunkt ägde rum. Vampyrer, jokrar, djävular, mumier och allt var det var anslöt till sällskapet. Efter en lååång väntan i blåsten dök äntligen två riddare upp och förde oss till en källarlokal som verkligen var passande för temat. Sen flöt kvällen på och helt plötsligt var klockan två. Kul kväll helt enkelt!


Heat Ledger-Jokern & Djävul


Slaktare, Vampyr/Häxa , Läskige pastorn ,Gamla och nya jokern

Kommentarer
Postat av: Minja

Hehe, snyggast i stan. Tack för det! Kramar

Postat av: sanna

Va fina ni var!! PUSS!

2008-10-28 @ 12:31:17
URL: http://susenlusen.blogg.se/
Postat av: sanna

Idag när jag kom till tandis och skulle registrera mig på mitt personnummer så fanns det ingen tid på mig så tiden var alltså bokad på dig. Så gick fram till receptionen och sa som det var. Suck säger jag bara....ingenting klarar dem av. Jag måste till Falun, jag vill INTE! kram!

2008-10-28 @ 22:19:53
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback