Önskar mig ett regnställ

Shit, vilken morgon det blev. Vaknade åtta och insåg att det var en och en halv timme senare än vad jag brukar gå upp. Vet inte vad som hände. Kanske hade jag glömt ställa klockan eller så hade jag väl stängt av snoozen och somnat om. Veckans fina vara-på-jobbet-klockan-åtta-mönster bröts därmed och jag satsade på nio istället. Stressminkade och stressklädde mig, för att sedan inse när jag kommer ut genom dörren att det ösregnar. Gick till busshållsplatsen och ställde mig. Hungrig. Väntade och väntade (kändes det som i alla fall). Under tiden cyklade hurtiga människor förbi i sina regnställ. Ett sånt vill jag också ha. Sätter upp det på önskelistan.

Nu är jag i alla fall på plats och om ca 20 minuter är det dags för ett möte igen. Finns liksom inget jag hinner göra innan, mer än att skriva ett blogginlägg förstås!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback