Onyttig dag

Sitter här och rapar pizza och dricker Cola. Olof säger att sådana här "dagen-efter-dagar" kan man trycka i sig onyttigheter med gott samvete. Är man alltså värd en pizza när man har varit ute och festat dagen innan? Något onyttigt som leder till något annat onyttigt... Vet inte vad jag försöker komma fram till...det var i alla fall grymt gott med pizza i dag.

I går var det Guitar Hero-förfest som gällde! Killarna var tyvärr bättre än oss tjejer och tog ledningen direkt. Vet inte vad jag ska göra för att bli bättre. Stör mig att Olof kan vara så bra på ett spel som har med musik att göra när han inte ens kan klappa i takt. Det måste vara ett bevis på att man inte behöver vara särskilt musikalisk för att bli grym på Guitar Hero. Hur som helst, det var en kul kväll i går. Vi tjejer drog till Blue Moon medan killarna stannade hemma och röjde framför tv-spelet. Nu ska jag ligga i soffan resten av kvällen. Har faktiskt varit duktig och dammsugit, tvättat och bytt sängkläder.

Lite bilder från helgen:



Sanna med fina glasstårtan eftersom jag inte hunnit baka något.

Emma fick försenade födelsedagspresenter


Full koncentration


Snygg, snyggare, snyggast! ;o)

Kommentarer
Postat av: sanna

Tack för en skojsig helg och tack för alla presenter! Ska du se på filmen ikväll? Va ju sarah jessica parker som är med och inte jennifer. Vet inte om jag ska se eller inte, är det där programmet på femman där dem svarar på frågor hos pontus gårdinger coh får pengar. Linda Rosing är med ikväll.....kan nog va rätt kul å se.

KRAM!

Postat av: kattis

I wish I where there.

2008-11-10 @ 06:41:38
URL: http://knatzan.blogg.se/
Postat av: endumen

Alltså, jamen precis, det där med guitar hero alltså. Patrik var/är precis likadan. Noll musikalitet, men en av de bästa jag vet på guitar hero och dessutom kan han namn och artist på varenda jävla låt man någonsin hört. Bra för honom!

2008-11-10 @ 08:24:06
URL: http://endumen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback