Nu somnar jag

Puh! Har varit en slitsam dag i dag. Var på jobbet vid åtta och satte fart med mitt lilla extrajobb som jag fått. Ska hjälpa till att lägga upp alla nya programtexter på Mdh:s webb. Till alla texter är det massa småfakta som måste hamna på rätt plats. Man blir ganska snurrig efter en stund kan jag säga. Drygt 50 program som ska upp. Har tagit på mig att hjälpa en kille med några texter till hans webbsida också. Eftersom jag sitter på idélab och jobbar är det lätt att det droppar in lite uppdrag från starta-eget-studenterna när man säger att man läst textdesign. Än så länge är det bara kul! Mitt i alltihop passade jag på att gå på en föreläsning med Lars Leijonborg som hängde på skolan hela dagen i dag. Ville mest höra om han pratar så där som på tv, och det gör han.

När jag kom hem hade Älsklingen gjort kyckling med sötsur sås. Inte min favorit. Så sött och sliskigt. Men men...jag fick ju mat i alla fall så kanske inte borde ha gnällt så mycket som jag gjorde. Efter maten blev det fart på mig så nu har jag städat hela lägenheten, sprutat vatten i hela badrummet och tvättat. Pustar ut i soffan men inser att jag måste klättra upp på loftet innan jag somnar här nere för då blir det så jobbigt sen när jag vaknar och måste klättra upp.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback