Borta bäst?

Passar på att blogga lite samtidigt som jag käkar frulle. I går kom Kattisen hem från sitt Zanzibar. Brun och fin och full med upplevelser. Hon hade med sig en hel påse med juliga kryddor till mig och av hennes zanzibariske (kan man säga så?) vän fick jag värsta fina och gröna målningen! Hon har fått hyra en lägenhet på våningen under vår, så nu är vi verkligen grannar. Åtminstone i en månad! Kul att henne hemma för en stund. Tror att hon snart återvänder till värmen. Jag menar, vad har ett grått, kallt och tråkigt  novembersverige att komma med jämfört med ett varmt, färgsprakande och härligt Zanzibar?


Kommentarer
Postat av: AfriKat

Ett grått, kallt och tråkigt novembersverige har en helt underbar frickanflickan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback