Synd att helgen tar slut så snabbt

Ny vecka, nya tag! Eller? Nja, inte direkt. Jag har varit lite svårstartad i dag. Är nog lite trött efter helgen som har varit mycket trevlig! Fredagskvällen med Kattisen var skoj och oj vad vi dansade! Eftersom en heldag i Stockholm väntade dagen efter fick vi dock lov att avsluta kvällen lite tidigare än vanligt.

Lördagen spenderade vi ju tillsammans med Olof mamma och hennes väninna (som för övrigt hyr en lägenhet mitt i Vasastan!). Vi gick på museum, myste runt bland småbutikerna och julmarknad i Gamla stan, lunchade, fikade, värmde upp oss med lite vin hemma hos väninnan och avslutade med en supergod middag på en pakistansk restaurang.

Om jag vore rik skulle jag bo i Gamla stan

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin bild! Har du tagit den?

Postat av: Anonym

åh dr vill jag me bo!



fanx för snäll coment, den värmde =)

2008-11-24 @ 20:24:22
URL: http://spiderchick.blogg.se/
Postat av: sanna

Det skulle jag oxå!! Eller på söder eller stan är oxå fin! Vi får se till å bli rika helt enkelt....nått förslag på hur?? Här är värsta vinter nu!

2008-11-24 @ 21:12:36
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback