Utvilad

Hemma igen, efter en ganska så mysig tågresa. Stoppade in musik i öronen och läste en massa och helt plötsligt var jag i Västerås. Helgen i Kalmar har varit skön och jag känner mig ovanligt utvilad. På fredan gick vi på stan. Jag letade efter några presenter eftersom både pappa och syster fyller år i veckan. På lördan tänkte vi först åka på julmarknad på Öland men det visade sig att den tog plats på norra Öland och vi ansåg därmed att det var för långt. Olofs pappa kom istället med idén att åka till Kosta outlet och dit åkte vi. Fanns riktigt mycket och hade jag haft lite mer pengar hade jag kunnat shoppa riktigt rejält. Men jag höll igen (duktigt va?!) Hittade en bra julklapp till mamma i alla fall! På kvällen åt vi supegod fläskfilémiddag och sen gick vi på Låt den rätte komma in. Den var inte lika läskig som jag trodde den skulle vara, utan mer tragisk och ganska djup. Bra skådisar och bra för att vara en svensk film (tyckte till och med min filmfantast till pojkvän) men lite seg emellanåt. Jag tyckte för övrigt att filmens huvudperson, Oskar, påminde om Johan Palm.


Johan Palms lillebror?

Kommentarer
Postat av: kattisen

Ah gumman. Snart kommer jag hem! Vet du, jag langtar sa efter tomatsoppa! Allt jag kan tanka pa ar mat nu for tiden for det finns banne mig inget jag vill ata langre. Men du tank dig. Fika pa stan, varma tekoppar, goa, tv, serier, kalla promenader, en evigt kacklande kattis om karlek. Visst langtar du? Jag gor...

Postat av: sanna

Va ovanligt att Loff gillar en svensk film och samma som dej;)!! Haft för dej idag då? Träffa m&p imorn? Påminn pappa att han ska lämna virusprogrammet hos dej så att jag kan ta det i helgen. kramis å pussis!

2008-11-03 @ 20:03:10
URL: http://susenlusen.blogg.se/
Postat av: sanna

Hej igen! Kom på fler saker som jag önskar mig. En liten behändig hankrämstub att ha i väskan, typ depend har en variant. Gott yogi te på lös eller påse. Brukar finnas en god variant på hälsokostaffärer. PÖSS

2008-11-03 @ 20:07:10
URL: http://susenlusen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback