Min bästa tid är nu

Efter en hel 30 centimeters Subway-macka är man skapligt mätt. Men oj så goda de är! Att det kan vara en sådan tillfredställese att äta. Ibland tror jag att jag lever för att äta! Jag skulle nog aldrig kunna gå på någon slags diet där man bara får dricka pulverdrinkar, käka buljongsoppor eller något annat trist.

I morn är det alltså fredag igen. Torsdagkvällar är nog lite av min favoritstund i veckan. Då har man bara en tråkig vardag kvar och sen två sköna helgdagar. Såå nice!


Mmmmmums

Kommentarer
Postat av: sanna

Tjohoo! Ska strax åka till jobbet. Tråkigt att vi inte hinner ses i helgen. PUSS PUSS!

Postat av: Minja

Åh, jag åt också Subway igår, men en halv bara (ångrade mig så klart efter jag ätit klart, man ska alltid ta en footlong!!). BMT...mmmm... ;)

2008-11-28 @ 11:03:37
URL: http://hardnoclife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback