Ett radarpar!

Det har blivit lite av en vana att lyssna på Äntligen morgon med Adam och Gry de två första timmarna på jobbet. Jag gillar dem var för sig och ännu bättre tillsammans. De förgyller min morgon skulle man kunna säga. MEN, tyvärr dras deras program ner av en viss Timell. Jag tycker att han är såååå störig och dryg och irritationen sprider sig i hela kroppen varje gång han öppnar munnen. Det är nästan så att jag skulle kunna sluta lyssna på programmet på grund av honom. Jag försöker istället att stänga av öronen när han börjar kraxa på sin äckliga stockholmska (har inga problem med stockholmska annars).



Kommentarer
Postat av: Minja

Och brorsan hans kan inte snickra. Vad gör de i TV/radio egentligen?! :)

Postat av: lillasyster

Tja! är på jobbet ska typ stänga själv idag,hjälp!

2008-11-14 @ 19:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback